REPREZENTANT RELATII CLIENTI

PHARMA TELNET S.R.L.

21-04-2015 | EXPIRA LA 23-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia cerintele clientului (birou companie, telefon, email, corespondenta) si rezolva situatiile aparute
- Inregistreaza in aplicatia informatica statusul solicitarilor clientilor cat si a datelor specifice
si urmareste modul si timpul de solutionare
- Ofera informatii clare, concise si relevante clientilor companiei si colegilor, conform procedurilor interne
- Receptioneaza documentatia si o inregistreaza in registrul de evidente
- Transmite si urmareste documentatia necesara catre toate departamentele implicate in procesul de vanzare
- Proceseaza si monitorizeaza comenzile cat si statusul clientilor in sistem
- Realizeaza tranzactiile in aplicatia informatica aferente comenzilor, livrarilor, facturarii, incasarilor si platilor si intocmeste documentatia aferenta
- Centralizeaza tranzactiile efectuate si urmareste intreg fluxul logistic: de la verificarea stocurilor, rezervarea de produse, plasarea comenzilor pana la monitorizarea efectuarii livrarilor
- Asigura suport administrativ in gestionarea relatiilor cu clientii
- Ofera suport echipei de vanzari referitor facturare, rezervare de produse cat si a documentatiilor specifice
- Intocmeste rapoarte de activitate periodice si efectueaza toate inregistrarile administrarii clientilor si vanzarilor
- Ofera informatii legate de lista de preturi, stocuri, produs, status comenzi catre agentii de vanzari.
- Asista superiorul in solicitari legate de centralizarea datelor, rapoartelor de activitate, analize ad-hoc in functie de cerintele managementului


CERINTE

Candidatul ideal:
- Foarte bune abilitati de comunicare (oral si scris)
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor
- Bune abilitati de organizare si planificare
- Abilitatea de a negocia profesionist
- Cunostinte operare baze de date si Microsoft Office (Excel si Word: nivel avansat)
- Viteza si acuratete de redactare si de introducere date
- Cunostinte de corespondenta si arhivare comerciala
- Cunostinte proces vanzare
- Cunostinte de contabilitate primara
- Limba engleza: vorbit/scris nivel avansat
- Persoana riguroasa, atenta la detalii, orientata catre client si catre rezultate
- Punctualitate, seriozitate, corectitudine
- Capacitatea de adaptare la situatii diverse
- Prezenta placuta si decenta
- Echilibru emotional


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant bazat pe performanta
- instruiri de specialitate si de dezvoltare personala
- lucrul intr-un mediu dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Distributie Dispozitive Medicale
www.pharmatelnet.ro