Asistent financiar

SC Veo Worldwide Services SRL

20-02-2016 | EXPIRA LA 20-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

În calitate de Referent financiar în Veo, principalele tale misiuni vor fi:

- Redactarea Proceselor Verbale de închidere de exerciţiu (Procesul Verbal de Adunare Generală, raportul de gestiune, modificări statutare)
- Descrierea relaţiilor cu restul societăţilor din grup (în Procesul Verbal)
- Centralizarea informaţiilor juridice ale societăţilor (acţionari, sedii, contracte etc) şi afectarea rezultatelor pe dividende.


CERINTE

Dacă responsabilitatea, atenţia la detalii şi spiritul organizatoric te definesc, atunci te asteptăm să te alături Departamentului Financiar - Contabil la sediul nostru din Bucureşti.

Pentru reusita în această misiune este nevoie de:
- Studii superioare, în domeniul economic/contabilitate
- Experientă minim 6 luni în contabilitate primară
- Cunoasterea vocabularului juridic reprezintă un avantaj
- Limba franceză nivel minim mediu (B2)
- Operare MS Office nivel mediu – avansat
- Exigenţă în redactare documente
- Capacitatea de a lucra cu deadline - uri
- Capacitate de analiză şi sinteză
- Capacitatea de a lucra în echipă, sociabilitate şi atitudine pozitivă, dinamism.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

- Formare la nivelul companiei
- Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes
- Salariu atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!