Recrutare Asistent Manager

Ambasada Peru

24-03-2015 | EXPIRA LA 28-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Traduceri limbile engleza/spaniola
- Îndeplinirea activităţilor zilnice de secretariat: - - Gestionarea facturilor către clienţi şi de la furnizori;
- Gestionarea achiziţiilor: prezentarea ofertelor, întocmirea necesarului de consumabile şi efectuarea aprovizionărilor;
- Reprezentarea companiei în relaţiile cu cu alte institutii
- Pregătirea de note si scrisori
- Organizarea calatoriilor: achiziţionarea biletelor de avion, rezervarea hotelurilor, închirierea autovehiculelor, etc.
- Asigurarea protocolului


CERINTE

- Studii superioare finalizate (sau in curs de finalizare);
-Excelente cunostinte de limba engleza
-Excelente cunostinte de limba spaniola
- Cunoştinţe utilizare Microsoft Office;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Abilităţi de organizare şi prioritizare;
- Abilităţi de analiză şi sinteză a informaţiilor;
- Abilitaţi de lucru în echipă.