RECRUTAM COORDONATOR ATRAGERE FONDURI

Asociatia KGSC Community

19-02-2013 | EXPIRA LA 21-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului
Dezvoltarea unei strategii de atragere de fonduri de la persoane fizice, persoane juridice şi din fonduri publice, implementarea unui plan de acţiune pentru atragerea si creşterea numărului de donatori şi sponsori si fidelizarea acestora, administrarea si managementul bazei de date, creşterea vizibilităţii Asociaţiei KGSC Community.

Responsabilităţi principale:
• Elaborarea si dezvoltarea strategiei de atragere de fonduri;
• Implementarea unui plan de acţiune pentru atragerea si creşterea valorii donaţiilor/sponsorizărilor si a numărului de donatori persoane fizice şi juridice, menţinerea si consolidarea relaţiilor cu aceştia şi fidelizarea lor;
• Construirea şi managementul documentelor şi a instrumentelor de fundraiging : materiale prezentare, formularea cereri, contracte, actualizarea instrumente on-line (site, blog-uri)
• Dezvoltarea si implementarea campaniilor de strângere de fonduri (posta, face-to-face, e-mail, telemarketing, SMS etc), monitorizarea si evaluarea acestora, încheierea de parteneriate in acest scop, pregătirea si coordonarea persoanelor implicate;
• Organizarea şi managementul de evenimente de strângere de fonduri: pregătire, mediatizare, organizare, logistică, management echipa şi financiar, follow-up
• Identificarea, propunerea si dezvoltarea de noi oportunităţi / canale de strângere de fonduri de la persoane fizice, persoane juridice şi din fonduri publice, precum si încheierea de parteneriate in acest scop;
• Crearea si managementul bazei de date cu donatori privaţi şi firme care sponsorizează (introducere in baza de date, modificări/actualizare, analiza, monitorizare, raportare, proceduri de lucru, interogare baza de date, acces useri);
• Optimizarea si monitorizarea costurilor, respectarea bugetului alocat;
• Menţinerea legăturii continue cu donatorii şi firmele ;
• Mediatizarea acţiunilor de fundraising şi comunicare continua cu mass-media.


CERINTE

Cerinţe :
• Studii superioare;
• Experienţa minima in domeniile marketing/vânzări/comunicare/fundraising;
• Experienţă în organizare de evenimente;
• Persoană dinamică, organizată, bun negociator, comunicativ şi deschis cu oamenii;
• Abilităţi de networking şi public speaking;
• Cunoştinţe informatice (Office, Powerpoint, Internet, CorelDraw sau echivalent);
• Experienţa in utilizarea bazelor de date;
• Limba engleză fluent scris si vorbit;
• Carnet de conducere categoria B;
• Eficienţă şi orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite;
• Gândire strategică;


BENEFICII OFERITE

negociabile