Job expirat
Ce căutăm?
O persoană dinamică și căreia îi place să lucreze în echipă și să învețe mereu lucruri noi;
O persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, pasionată sau interesată de domeniul sportiv și wellness;
Ce trebuie să facă noul nostru coleg?
Prezintă clubul și serviciile acestuia potențialilor membri, face recomandări de produse complementare clienților;
Sprijină clienții în procesul de achiziționare a serviciilor/produselor în funcție de nevoile acestora;
Promovează serviciile clubului prin diverse căi (Social Media, sampling, portal-uri etc). în vederea sprijinirii creșterii vânzărilor;
Organizează evenimente sportive împreună cu antrenorii clubului;
Verifică accesul membrilor în cadrul clubului și soluționează potențialele probleme apărute;
Gestionează programările la clase și programul antrenorilor
Întocmește registrul de casă, realizează facturi și gestionează stocurile.
Aplică dacă:
Ai studii medii sau superioare (în orice domeniu);
Ai capacitate de organizare și planificare;
Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word și Excel);
Experiența în operarea cu sisteme de gestionare a clienților și vânzărilor, mijloace de plată (POS, case de marcat) constituie un avantaj;
Cunoști limba engleză la un nivel mediu – avansat.
Cum te susținem să reușești?
Îţi oferim un mediu de lucru relaxant într-o echipă unită;
Te ajutăm să-ți dezvolți competențele astfel încât ascensiunea ta să fie cât mai rapidă (poți avansa în echipa management, PR sau de antrenori);
Vei face parte dintr-un proiect unic, Social Gym fiind primul club non-profit de fitness și aerobic din România. Asta înseamnă că 100% din excedentul generat de activitatea ta va fi reinvestit în activități şi cauze sociale;