Job expirat
Este responsabil de primirea oaspetilor si procesarea rapida a cerintelor acestora;
- Verifica listele zilnice de sosiri;
- Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera;
- Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii Housekeeping, Room Service;
- Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
- Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
- Se ocupa de cererile de rezervari de camere din partea oaspetilor;
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
-- Raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel si despre zona.
Persoana organizata, proactiva, dinamica, determinata, - Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II).
- Certificat calificare (receptioner hotel / tehnician turism / brevet turism / facultate de turism) – reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara in industria hoteliera- reprezinta un avantaj;
- Nivel limba engleza – fluent;
Beneficii Oferite
Salariu fix, masa si bonusuri.
Salariu fix, masa si bonusuri.
hotel