Job expirat
Responsabilitati:
- Intampina oaspetii hotelului conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
- Gestioneaza o excelenta relatie cu clientii;
- Rezolva solicitarile de orice fel, intr-o mariera profesionala si respectuoasa, fie in persoana, la telefon sau prin email;
- Administreaza rezervarile, anularile, no-show-urile, conform politicii si procedurilor hotelului;
- Se mentine la curent cu preturile de vanzare, pentru a oferi informatii corecte clientilor si celor interesati;
- Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
- Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza la superiori, in ordine ierarhica, pentru a fi luate cele mai adecvate solutii
- Are atributii de facturare si incasare contravaloare servicii.
Cerinte:
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Atentie la detalii;
- Persoana proactiva, ambitioasa, disciplinata si cu initiativa;
- Aspect placut, prezenta agreabila;
- Abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare;
- Cunoasterea limbii englezela un nivel cel putin mediu;
- Cunoasterea programului Fidelio constituie un avantaj.
- Mediu de lucru placut;
- Semnarea contractului de munca in conditii legale, conform legislatiei in vigoare
- Salariu motivant, bonuri de masa, o masa/zi (2 feluri de mancare)
- Spor de noapte;
- Spor ore suplimentare.
Grup ce activeaza in domeniul HoReCa inca din anul 2001.