Purchasing Category Manager- Cosmetice- Parfumerie

BILLA ROMANIA SRL

05-12-2014 | EXPIRA LA 07-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Asigura un sortiment complet al Categoriei si garanteaza extinderea produselor din categoria Cosmetice- Parfumerie
 Isi asuma responsabilitatea pentru cifra de afaceri si profitabilitatea categoriei alocate
 Creaza si extinde un portofoliu de produse competitiv
 Analizeaza continuu nevoile clientilor, ale pietei si ale furnizorilor, cu scopul de a dezvolta o baza pentru decizii in functie de strategia de achizitii optima
 Dezvolta o strategie de pret pentru categoria cosmetice-parfumerie, inclusiv in vederea negocierii contractelor si stabilirea conditiilor contractuale
 Are responsabilitatea totala asupra cifrei de afaceri si profitabilitatii in toate categoriile de marfa desemnate
 Elaboreaza strategii promotionale pentru categoria cosmetice-parfumerie si analizeaza performantele articolelor aflate in promotie
 Este persoana de contact si suport in cazul problemelor legate de stocurile din magazine si depozit
 Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii actuali si stabileste si negociaza conditii comerciale anuale cu acestia
 Analizeaza continuu pieta de achizitii in cautarea de noi furnizori


CERINTE

 Abilitati de analiza si organizare
 Asertivitate, putere de negociere, abilitatea de a rezolva probleme si conflicte
 Abilitati sociale si de comunicare
 Abilitati de leadership
 Orientare catre obiective
 Rezistenta la stress, disponibilitate de deplasare si angajament
 Personalitate deschisa, inovativa, creativa, proactiva
 Studii economice, preferabil absolvent de studii economice
 Minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul Achizitiilor din Retail
 Cunostinte Operare PC (Microsoft Office)
 Cunostinte de limba germana sau engleza


BENEFICII OFERITE

bonus anual in functie de performanta


DESCRIEREA FIRMEI

Billa este prezenta in Romania din februarie 1999 si este parte componenta a grupului german REWE, care numara peste 14.000 magazine si 300.000 angajati in intreaga Europa, cu o cifra de afaceri de aproape 50 miliarde euro. Politica BILLA este tocmai aceea de a satisface toate gusturile, printr-un bogat sortiment de produse proaspete precum si prin multe alte articole din necesarul zilnic la preturi extrem de avantajoase.