Payroll& HR Admin Specialist – outsourcing services

ABC Human Capital

14-02-2017 | EXPIRA LA 16-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Servicii de salarizare si administrare personal pentru un portofoliu alocat de clienti.


CERINTE

- Experienta intre 3 si 5 ani in calcul salarial si administrare personal
- Experienta in lucrul cu companii de dimensiuni mici si medii din domeniii de activitate diferite constituie un avantaj
- Cunostinte de limba engleaza (nivel mediu spre avansat)
- Foarte bune cunostinte operationale si legislative in domeniul calculului salarial si pontaje
- Cunostinte in intocmirea documentelor de personal si gestionare Revisal
- Foarte bune cunostinte de MS Excel
- Cunosterea programului WizSalary constituie un avantaj.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/