OPERATORI CALL CENTER - STUDII DE PIATA

Millward Brown

07-09-2015 | EXPIRA LA 07-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati :

- Gestionarea de apeluri outbound - realizarea de interviuri telefonice in baza unui chestionar cu intrebari prestabilite, temele de discutie – bunuri si servicii de larg consum
- Introducerea in sistem, in mod acurat, a raspunsurilor primite de la respondenti
- Identificarea si solutionarea diverselor situatii aparute in preluarea informatiilor corecte, pe parcursul aplicarii chestionarului


CERINTE

Candidatul ideal:

- Este o persoana cu abilitati dezvoltate de comunicare si relationare
- Are o atitudine pozitiva si orientata catre rezultat
- Detine foarte bune abilitati de ascultare
- Este o persoana flexibila si de incredere
- Are spirit de negociator si putere de convingere
- Apreciaza faptul de a lucra pe diferite proiecte ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare


BENEFICII OFERITE

Oferim:

- Program de lucru flexibil, part-time 4 sau 6 ore / zi, respectiv full - time 8 ore/zi, in intervalul orar 09:00-21:00
- Suport profesional si indrumare constanta prin training-uri si workshop-uri
- Dobandirea de experienta in domeniul cercetarii de piata - culegerea de date prin intermediul telefonului.
- Plata lunara in functie de numarul de ore lucrate, in baza unui contract individual de munca
- Spatiu de lucru special amenajat pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii
- Adeverinta de practica pentru studenti in conditiile agreate (acolo unde este cazul)


DESCRIEREA FIRMEI

Millward Brown este o agentie globala de cercetare specializata in eficienta advertising-ului, comunicare strategica si cercetare de media si brand equity.