Operator vanzari prin telefon ( TELESALES )

Easy Asset Management IFN SA

05-05-2015 | EXPIRA LA 04-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Initierea apelurilor telefonice in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei

- Identificarea nevoile clientilor, oferirea de raspunsuri profesioniste,

- Inregistrarea in baza de date a rezultatelor obtinute, actualizarea constanta

- Activitatea se desfasoara exclusiv in cadrul call center-ului

- Realizarea planurilor de vanzari

- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Experiența obligatorie de minim 1 an in domeniul vanzarilor prin telefon

- Constituie avantaj experienta in vanzarea de produse de credit

- Studii superioare sau in curs

- Cunoștințe operare PC: Word, Excel

- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu





- Calitati excelente de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții

- Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală

- Bună memorie a datelor și cifrelor

- Excelente abilitati de planificare si organizare

- Rezistență la stres și flexibilitate


BENEFICII OFERITE

- Contract de munca (durata determinata cu posibilitate de prelungire)

- Mediu de lucru modern si colectiv tanar

- Program de lucru full time in ture ce cuprind intervalul 8:30-20:30, grad crescut de flexibilitate

- Salariu fix si bonus de performanta, concursuri periodice

- Accesarea de pachete de servicii medicale Medicover, la prețuri preferențiale pentru angajații Companiei

- Accesarea de pachete la operatorii de telefonie mobile parteneri, cu beneficii preferențiale pentru angajații Companiei

- Oportunități de dezvoltare în carieră

- Training și dezvoltare în carieră pe termen lung, în acord cu strategia motivațională a Companiei


DESCRIEREA FIRMEI

Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.

Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.

Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.