05-05-2016 | EXPIRA LA 04-06-2016
Job expirat
Obiective de performanta:
Indeplinirea targetului de vanzari lunar, stabilit impreuna cu superiorul direct
Gradul de satisfactie al clientului
Nivelul serviciului oferit
Timpul mediu de tratare al apelurilor
Numarul de vanzari realizate, raportat la numarul de apeluri efectuate.
Rolul postului: promovare telefonica catre clientii existenti ai unei importante companii de telecomunicatii, a serviciilor de telefonie fixa.
Profilul candidatului trebuie sa includa:
Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj
Cunoștințe limba engleză nivel mediu (reprezinta un avantaj)
Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
Abilitati de vanzare
Abilităţi de comunicare
Abilităţi de ascultare
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
Stabilitate emoţională
Capacitate de a lucra în condiţii de stress
Curiozitate si receptivitate la nou, dorinta de autoperfectionare; interes pentru inovatie si creativitate
Locatie post: Sector 1, Bucuresti
Norma de lucru: Part time (4/ 6 ore), Full Time
Program de lucru: Programul departamentului se desfasoara de Luni-Duminica intre orele 10:00 – 20:00 cu pauza de masa inclusa in programul de lucru. Tura dumneavoastra va fi stabilita de comun acord cu superiorul direct, in programul mentionat.
Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si un sistem de bonusare excelent, in functie de obiectivele de performanta.
Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!
Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal
Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.
Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar
In situatia in care din diverse motive cum ar fi:
activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a
societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite
In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal
Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:
Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;