Operator Telesales Inbound Soho Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

03-04-2015 | EXPIRA LA 03-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul încheiat cu Telekom, prin promovarea proactivă şi reactivă a serviciilor oferite de companie, respectând procedurile de lucru existente. Oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor care apelează serviciul de vânzări şi relaţii cu clienţii. Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.

STRUCTURA ORGANIZATIONALA: Divizia Operatiuni

SCOP: Preia apelurile venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirea informatiilor solicitate de acestia; promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei; abordeaza clientii companiei care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie respectand procedurile de lucru existente, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor compartimentului, respectand standardele de calitate.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Preia apelurile venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista;
◦Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori; urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor;
◦Abordeaza clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu compania, astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie, respectand procedurile de lucru in vigoare;
◦Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amiabil si profesionist pe toata durata apelului;
◦Promoveaza produsele si serviciile companiei in toate apelurile eligibile;
◦Ofera solutii optime pentru companie si clienti, rezolvand in timp util si intr-o maniera profesionista solicitarile clientilor;
◦Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor in aplicatiile specifice si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru existente;


CERINTE

◦Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
◦Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

◦Orientare catre client;
◦Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
◦Bune abilitati de ascultare;
◦Bune abilitati de vanzare si negociere;
◦Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
◦Stabilitate emotionala;
◦Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
◦Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt;
◦Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
◦Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
◦Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
◦Bune abilitati de procesare text;
◦Limba engleza - nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.