Operator telesales - Compartiment Savedesk

ROMTELECOM

17-05-2013 | EXPIRA LA 16-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este pe o perioada determinata

• Reţine clienţii care şi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu ROMTELECOM, respectand procedurile de lucru in vigoare
• Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere in vederea reţinerii clienţilor, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT
• Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii in termenul prevazut
• Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii in reţea şi pentru a servi atat in interesul clienţilor cat şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile in scopul reţinerii clienţilor in reţeaua Romtelecom
• Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrand un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului
• Promovează produsele şi serviciile Romtelecom in toate apelurile eligibile.


CERINTE

• Studii medii/superioare
• Experienţa in sfera vanzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj
• Abilităţi de negociere şi vanzare, abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra n echipă, capacitatea de a crea un climat de lucru in echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru. Capacitate de a lucra in condiţii de stres
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe PC.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...