Operator Telesales Care Inbound (Part Time)

ROMTELECOM

15-09-2014 | EXPIRA LA 15-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Preia apelurile venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirerea informatiilor solicitate de acestia;promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei;abordeaza clientii companiei care isi declara intentia intentia de a rezilia contractul de servicii astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie respectand procedurile de lucru existente, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor compartimentului, respectand standardele de calitate.


RESPONSABILITATI

Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru;
Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie;
Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei;
Aplică şi respectă valorile Romtelecom;
Cunoaşte şi aplică adecvat prevederile instrucţiunilor şi notelor interne specifice postului, procedurii de protecţia muncii, securitate şi PSI precum şi a Legii nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.


CERINTE

Studii:
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).

Experienţa în muncă:
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Bune abilitati de ascultare;
Bune abilitati de vanzare si negociere;
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
Stabilitate emotionala;
Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
Bune abilitati de procesare text;
Limba engleza - nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...