Operator IT Suport Level 1

UPC Romania S.A.

11-08-2014 | EXPIRA LA 10-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Actioneaza ca punct unic de contact pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
Asigura suport telefonic si prin email de nivel 1 pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
Inregistreaza si urmareste pana la inchidere incidentele locale raportate de catre utilizatorii interni
Inregistreaza si urmareste incidentele de aplicatii raportate de angajatii UPC, mentin legatura cu echipele tehnice CIO ( corporate incident management) si locale pana la solutionarea si inchiderea acestora
Intocmeste rapoarte specifice departamentului
Dezvolta si imbunatateste permanent procedurile interne.


CERINTE

Cunostinte Windows Suite (XP, 7, MS Office)
Experienta in relatii cu clientii( call center, vanzari) reprezinta un avantaj
Limbi straine: Engleza- nivel mediu
Minim 1 an experienta similara, de preferat in cadrul unei companii multinationale.
Perioada determinata 3 luni cu posibilitate de prelungire.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.