OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE SI PRELUCRARE DATE

Concepta Ideal Solutions

06-03-2017 | EXPIRA LA 05-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie cu renume si vechime de peste 10 ani in Romania - importator si distribuitor de produse si echipamente in domeniul HoReCa / Food & Beverage, cautam o colega care sa se alature Departamentului Administrativ - Achizitii.

Responsabilitati:
- Introducerea, procesarea datelor si arhivarea documentelor;
- Verificarea datelor introduse si asigurarea corectitudinii lor;
- Gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente;
- Operarea diverselor inregistrari in sistemul informatic de gestiune al companiei, precum si editarea si procesarea comenzilor catre furnizori;
- Mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare tuturor departamentelor: administrative, comercial financiar-contabil;
- Comunicare eficienta interdepartamentala si/sau cu furnizorii companiei;
- Tratarea tuturor solicitarilor telefonice, identificarea neclaritatilor si oferirea de informatii si raspunsuri la intrebarile partenerilor - furnizori;


CERINTE

Cerinte:
- Studii medii/superioare in gestiune, contabilitate, financiar;
- Experienta anterioara similara in domeniul economic-contabil, financiar, achizitii;
- Cunostinte medii/avansate de operare PC;
- Bune abilitati de comunicare;
- Acuratete stricta in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;
- Atentie la detalii, meticulozitate, viteza de operare;
- Persoana responsabila, organizata si orientata spre rezultate;


BENEFICII OFERITE

Se ofera:
- oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și dinamică;
- salariu fix in conformitate cu experienta si responsabilitatile postului;
- tichete de masa;
- asigurare transport sau decont;
- orar: L-V: 08-17:00;

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: roconcepta@gmail.com


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de resurse umane