Operator Help Desk

UTI Grup

19-12-2005 | EXPIRA LA 18-01-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicitarilor de asistenta tehnica de la clienti prin canalele de comunicatie: tel, email, fax, web, etc
-Inregistrarea acestor solicitari in aplicatia informatica
-Rezolvarea solicitarilor de asistenta tehnica sau escaladarea acestora catre persoanele in masura sa le rezolve
-Evidentierea in aplicatia informatica a modului de rezolvare a tuturor solicitarilor
-Crearea unei baze de cunostinte care sa contina modul de rezolvare a solicitarilor
-Respectarea procedurilor companiei în privinţa furnizării acestui tip de servicii
-Stabilirea şi menţinerea unei bune relaţii profesionale cu clienţii
-Respectarea standardelor cat si indicatorilor de calitate stabiliti
-Generarea de rapoarte periodice si la cerere
-Instalarea, configurarea, mentenanta de sisteme windows
-Modificarea si adaugarea de noi statii de lucru in retea (cablare, configurare, statie, switch-uri)- configurare retele, imprimante
-Instalarea şi depanarea aplicaţiilor specifice companiei
-Gestionarea echipamentelor periferice


CERINTE

-bune cunostinte de TCP/IP, LAN/WAN
-cunoasterea functionarii echipamentelor, retelei
-dezvoltari infrastructura de retea
-modificarea si adaugarea de noi statii de lucru in retea (cablare, configurare, statie, switch-uri)
-excelente abilitati de comunicare
-cunoasterea limbii engleze, scris/citit/vorbit la nivel mediu