Operator Date - Management Portofoliu Imobiliar Romania

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Înregistrează şi confirmă, conform procedurilor si fluxurilor specifice de lucru, datele si informatiile preluate din documente fiscale, contractuale si alte tipuri de documente complementare în sistemul informatic (aplicatii si/sau baze de date online), în vederea efectuarii platilor si incasarii veniturilor conform drepturilor si obligaţiilor contractuale.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Întocmeşte formulare pentru actualizarea bazei de date şi le transmite pentru procesare structurilor responsabile;
• Actualizeaza permanent baza de date cu documentele si contractele din aria de responsabilitate;
• Înregistrează corect in sistemul informatic datele din facturile de servicii si introduce datele necesare procesarii acestor facturi ;
• Introduce corectiile la facturile de chirii de la terti si catre terti conform cerintelor managementului contractelor
• Gestioneaza contractele de utilitati din aria sa de responsabilitate si tine legatura cu responsabilii de business pentru monitorizarea serviciilor furnizate din punct de vedere valabilitate contract, emitere facturi, tarif practicat per locatie etc;
• Intocmeste si urmareste pe circuitul functional documentele necesare desfasurarii activitatilor;
• Participă în comisiile de inventariere mijloace fixe şi obiecte de inventar, în comisiile de propunere şi avizare a scoaterii din funcţiune, dezmembrare şi casare a bunurilor;
• Oferǎ suport în elaborarea proceselor şi procedurilor de lucru şi face propuneri pentru optimizarea acestora;
• Utilizeaza partitia Server Comun, respecta procedura si decizia aferenta si are obligatia efectuarii de modificari si de actualizare informatii pentru aria lui de responsabilitate;
• Intocmeste corect toate documentele financiare cu impact in inregistrarile contabile
• Face propuneri sau sesizǎri privind optimizarea tuturor activitǎţilor Proprietati Imobiliare cât şi a optimizǎrii costurilor asigurând un grad ridicat de satisfacţie a clientului;
• Asigurǎ suport departamentelor operative în realizarea planului de venituri;


CERINTE

• Studii medii (reprezinta un avantaj studii superioare).
• Minimum 2 ani de experienta in gestionare/administrare baze de date online/offline;
• Orientare către client, orientare către rezultate, abilitatea de a lucra în echipă;
• Atentie la detalii;
• Persoană activă, organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
• Abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
• Abilităţi operare PC: Ms Office (Word, Excel, Power Point) Internet;
• Cunoştinţe de limbi străine: engleza nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.