Operator Date/ Customer Suport

Persons

22-05-2017 | EXPIRA LA 21-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Esti o persoana tanara, ambitioasa si responsabila, cu dorinta de a te dezvolta profesional? Te invitam sa ne cunoastem!


Descrierea jobului:
Activitati de administrare magazin online
• Administreaza si actualizeaza permanent magazinul online cu produsele din portofoliu, prin intermediul interfetei de administrare a site-ului;
• Verifica status-ul produselor nou listate si al comenzilor din sistem;
• Se asigura de buna desfasurare a procesului de vanzare prin intermediul magazinului online, de la primirea comenzilor pana la receptionarea acestora de catre client;

Activitati de Customer Support
• Ofera suport telefonic / e-mail tuturor clientilor si solicitarilor acestora-distribuie informatii utile catre clienti;

Asigurarea suportului administativ
• Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat: emiterea si gestionarea facturilor, raspunde solicitarilor venite din partea clientilor si furnizorilor;
• Gestioneaza expeditiile si mentine legatura cu firma de curierat;
• Tine evidenta actelor contabile (Registru de casa, facturi, NIR-uri).


CERINTE

Cerinte:
• Cunostinte foarte bune de operare PC;
• Studii medii/superioare absolvite;
• Cunostinte de contabilitate primara reprezinta un avantaj;
• Experienta in e-commerce constituie un avantaj;
• Experienta in activitatea de customer suport-minim 1an;

Candidatul ideal:
• Abilitati excelente de comunicare si relationare;
• Orientare catre client;
• Abilitati de rezolvare a problemelor;
• Foarte bune ablitati de management al timpului si de organizare a sarcinilor;
• Atentie la detalii;
• Flexibiltate in raport cu atributiile specifice muncii;
• Centrare pe rezultate;
• Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

Beneficii
• Salariu competitiv;
• Oportunitate de activare si dezvoltare intr-o echipa profesionista;
• Mediu de lucru placut si dinamic;
• Produse la pret preferential.


DESCRIEREA FIRMEI

Persons este o agentie integrata de resurse umane, infiintata la sfarsitul anului 2015 de catre o echipa de antreprenori cu experienta in mediul de business.

Start-up inteligent, pozitiv si inovator, echipa noastra si-a propus sa revitalizeze modul in care interactionam ca specialisti in resurse umane, atat cu angajatorul, cat si cu potentialul candidat.

Echipa noastra furnizeaza servicii integrate de:
• Recrutare si selectie de personal; Executive Search
• Administrare de personal si Salarizare
• Leasing de personal
• Consultanta in resurse umane
• Centru de evaluare de personal
• Outplacement