Operator Call center

S.C Cumpana Waters S.R.L.

17-04-2014 | EXPIRA LA 19-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura preluarea apelurilor de la clienti sau alte persoane care contacteaza compania

· Asigura operarea, generarea si prelucrarea comenzilor la timp

· Realizeaza legatura intre client si responsabilul de contract in cazurile de litigiu;

· Transmite prin corespondenta electronica detaliile speciale privind livrarea sub forma unor mesaje;

· Contacteaza telefonic clientii conform listei pt comenzile planificate pentru generarea comenzilor

· Inregistreaza si centralizeaza reclamatiile ;

· Analizeaza si transmite spre rezolvare reclamatiile catre persoanele responsabile

· Transmite situatia reclamatiilor deosebite catre managerii departamentelor din care fac parte responsabilii de solutionarea reclamatiilor

· Transmite feedback catre client ;

· Raspunde cu informatii (in limita competentei si respectand clauza de confidentialitate din contractul de munca) si indrumari solicitarilor speciale ale clientilor .

· Redirectioneza apelurile catre alte departamente din companie in functie de solicitarile apelantului


CERINTE

excelente abilitati de operare PC;
prelucrarea informatiei
voce placuta si dictie corecta
Cunostinte medii de limba engleza
Cunostinte solide de limba romana ;
Orientare catre client
Spontaneitate, atentie
Excelente abilitati de comunicare,


BENEFICII OFERITE

transport asigurat de la metrou statia Obor si statia Costin Georgian
mediu de lucru placut
posibilitati de dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

Companie romaneasca furnizor de servicii watercooler