Operator Call Center si Back Office- limba italiana

New Call Service

20-09-2017 | EXPIRA LA 20-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilităţi:
• preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice, conform procedurilor de lucru
• identificarea nevoilor clienţilor, oferirea suportului şi a informaţiilor corecte, având o abordare amabilă şi profesională
• înregistrarea solicitărilor şi sesizărilor clienţilor prin mijloace specifice
• gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie;
• preluarea, inregistrarea si solutionarea conform termenilor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru reclamatiile transmise de catre clienti;


CERINTE

​Cerinţe:
• cunoştinţe de limba italiană la un nivel mediu
• cunoştinţe minime de operare PC
• orientare către client şi către calitatea serviciilor prestate
• atitudine pozitivă şi proactivă, empatie şi înţelegere
• capacitatea de a gestiona optim situaţiile dificile/conflictuale, persuasiune
• capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate


BENEFICII OFERITE

Ce îţi oferim?
• curs de formare
• mediu de lucru plăcut şi sigur, promptitudine, flexibilitate şi seriozitate.
• contract de muncă pe perioada nedeterminată (cu o perioada de proba de 90 de zile): part time/full time
• pachet salarial complex (salariu fix + tichete de masă, decontare transport METROREX/ RATB, asigurare medicală privată )
• bonus lunar în funcţie de performanţe
• orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture
• posibilitatea de dezvoltare pe plan personal şi evoluţie profesională


DESCRIEREA FIRMEI

Parte dintr-o multinațională de prestigiu cu peste 3000 de angajați în România, New Call Service, este o societate cu o viziune clară despre viitor, unde oamenii sunt pe primul loc.
Atragem, dezvoltăm și păstrăm oameni talentați și cu abilitați extraordinare.