Operator Call Center si Back Office-limba italiana

Bitech Company SRL

02-12-2016 | EXPIRA LA 01-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Daca ai cunostinte de limba italiana si esti in cautarea unui loc de munca, poti veni sa lucrezi cu noi in call center-ul Bitech. Din luna august 2000, Bitech ofera joburi interesante si flexibile intr-un ambient profesional si prietenos. Dupa 17 ani de activitate in Bucuresti, Bitech a devenit un partener de incredere al salariatului prin promptitudine, profesionalism, flexibilitate si seriozitate .
Un job in call center te ajuta sa iti dezvolti abilitatea de a rezolva situatii complexe folosind diverse tehnici de comunicare, sa fii punctual, organizat si mai ales un bun coechipier.

Suntem in cautare de colegi pentru diferite activitati: inbound, backoffice.

Responsabilitati pentru activitatea de inbound:
•Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice ale clientilor conform procedurilor de lucru;
•Oferirea de solutii pentru problemele ridicate de catre clienti;
•Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa;
•Identificarea, analizarea si rezolvarea problemelor clientilor utilizand calculatorul, bazele de date si procedurile in vigoare;
•Inregistrarea corecta si completa a informatiilor oferite de clienti in urma apelurilor telefonice;
•Mentinerea standardului de calitate stabilit, pastrand o abordare profesionala si amabila.

Responsabilitati pentru activitatea de back office:
•Gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie;
•Recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor;
•Preluarea, inregistrarea si solutionarea conform termenilor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru, sesizarile transmise de catre clienti;
•Analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare;


CERINTE

- limba italiana nivel mediu
- aptitudini generale de lucru cu computerul
- aptitudini de comunicare;
- orientare către client;
- rezultate bune în lucrul individual,dar şi în echipă;
- claritate in exprimare;
- atitudine pozitiva, spirit de echipa, entuziasm;


BENEFICII OFERITE

Bitech va ofera:
•Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile;
•Salariu alineat standardelor actuale cu posibilitate de crestere chiar si dupa primele 3 luni de proba;
•Bonus lunar, individual si pe grup, in functie de obiectivele atinse,avand un target bine definit;
•Tickete de masa pentru fiecare zi lucrata;
•Abonament lunar pentru transport (RATB sau METROREX);
•Asigurare medicala la o clinica privata;
•Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture ;
•Orele de noapte sunt platite diferentiat. De asemenea si turele de weekend vor fi platite in plus si compensate cu zile libere in cursul saptamanii - conform legislatiei in vigoare;
•Formare profesionala continua si posibilitatea de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Înfiinţată în anul 2000, Bitech Company este astăzi unul dintre liderii pieţei de externalizare a serviciilor de outsourcing. Oferă soluţii inovatoare specializate de Business Process Outsourcing (BPO) în special serviciilor de Contact Center (Back Office și Call Center), care oferă clienţilor săi rezultate ce vor crește profitabilitatea, reducerea costurilor corporative și implicit vor permite alocarea mai multor resurse dedicate productivităţii și aspectelor strategice din activitatea lor de bază.