Operator call center service

eMAG.ro

14-05-2013 | EXPIRA LA 13-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine legatura cu clientii, telefonic sau pe mail, cu privire la starea produselor din service;
- Furnizeaza informatii cu privire la serviciile garantie si post-garantie;
- Initiaza fisele pentru produse defecte care sunt in garantie;
- Inregistreaza in fisele de service informatii primite de la clienti.


CERINTE

- Studii superioare (absolvent, sau in curs);
- Limba engleza – nivel mediu;
- Cunostinte operare software;
- Cunostinte MS Office (Word si Excel);
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Gandire logica;
- Empatie;
- Usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.