Operator Call Center - part-time / full time (disponibilitate imediata)

eMAG.ro

11-07-2016 | EXPIRA LA 10-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Vrei să vezi cum lucrează cel mai mare retailer online din Sud-Estul Europei? Ești student sau masterand și îți dorești un loc de muncă dinamic, prietenos și cu un program flexibil (full-time/ part-time)? Te invităm să te alături echipei noastre de Customer Care.
Un job în Call Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, eMAG este deschis și îți oferă noi oportunităti de dezvoltare către alte arii din organizație, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.
Îți oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a îți îmbunătăți atât aptitudinile soft cât și cele specifice activității tale, dar tu decizi ce vrei să înveți și încotro vrei să mergi.


CERINTE

Experiența nu reprezintă un ‘must have’, trebuie doar să ai o atitudine pozitivă și o dorință continuă de a învăța. Invătăm experimentand, suntem proactivi si cautam mereu idei ‘’out of the box’’ si solutii noi pentru clientii nostri.
Daca te recunosti in descrierea de mai sus, iti place actiunea si tintesti mereu sus, te vrem in echipa eMAG.


BENEFICII OFERITE

La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si douasprezece showroom-uri deschise în Bucuresti (Crangasi& Baneasa), Iasi, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Brasov, Timisoara, Oradea, Constanta, Galati, si Craiova.

In cei 14 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 1900 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie