Operator call center Limba Spaniola

World Phoning Group

18-06-2014 | EXPIRA LA 18-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Candidatul ideal pentru postul pentru care recrutam trebuie sa aiba:

• abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
• atitudine pozitiva si perseverenta;
• cunostinte de operare a calculatorului (Windows, MS Office);
• spirit de echipa;
• experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


CERINTE

Responsabilitati:

• efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
• inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice;
• indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui departament.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

• pachet salarial atractiv;
• mediu de lucru placut si tanar;
• sansa de a construi o cariera in domenii subscrise cadrului larg al comunicarii;
• oportunitati de promovare;
• training-uri personalizate.

Daca esti interesat de acest post, vorbitor al Limbi Spaniole , nativ sau la nivel avansat, asteptam cv-ul tau.


DESCRIEREA FIRMEI

WPG ofera o gama completa de servicii de call center si outsourcing.
Ce ne deosebeste de orice alt tip de call-center este echipa dinamica si tanara, profesionalismul si dorinta de a face intotdeauna mai mult , mai bine, si mai eficient. Va oferim solutii flexibile, personalizate in functie de nevoile companiei dumneavoastra la preturi mai mult decat competitive. Serviciile noastre de inbound si outbound sunt furnizate la nivel international, in 8 limbi straine, si in orice domeniu, calitatea serviciilor noastre reprezentand cea mai buna recomandare.