Operator Call Center - limba italiana avansat

HUMANGEST GROUP

30-03-2015 | EXPIRA LA 29-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitate in limba italiana pentru clienti din industria telecom din Italia;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;
- Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.


CERINTE

Clientul nostru este o companie de outsourcing cu capital italian care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre companii din diverse domenii de activitate.

Cerinte:

- Cunostinte avansate de limba italiana;
- Studii medii sau superioare;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Disponibilitatea de a lucra in schimburi;
- Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office.


BENEFICII OFERITE

- Programe de formare continua;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala;
- Echipa tanara si dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.