Operator call center- limba italiana

New Call Service

14-08-2017 | EXPIRA LA 13-09-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilităţi (activitatea de inbound):
• preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice, conform procedurilor de lucru
• identificarea nevoilor clienţilor, oferirea suportului şi a informaţiilor corecte, având o abordare amabilă şi profesională
• înregistrarea solicitărilor şi sesizărilor clienţilor prin mijloace specifice

Responsabilităţi (activitatea de back office):
• gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispoziţie;
• recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor;
• înregistrarea, analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare, conform termenilor şi condiţiilor stabilite în procedurile de lucru


CERINTE

​Cerinţe:
• cunoştinţe de limba italiană la un nivel mediu
• cunoştinţe minime de operare PC
• orientare către client şi către calitatea serviciilor prestate
• atitudine pozitivă şi proactivă, empatie şi înţelegere
• capacitatea de a gestiona optim situaţiile dificile/conflictuale, persuasiune
• capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate


BENEFICII OFERITE

Ce îţi oferim?
• curs de formare
• mediu de lucru plăcut şi sigur, promptitudine, flexibilitate şi seriozitate.
• contract de muncă pe perioada nedeterminată (cu o perioada de proba de 90 de zile): part time/full time
• pachet salarial complex (salariu fix + tichete de masă, decontare transport METROREX/ RATB, asigurare medicală privată cu posibilitatea de a include şi membrii familiei)
• bonus lunar în funcţie de performanţe
• orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture
• posibilitatea de dezvoltare pe plan personal şi evoluţie profesională


DESCRIEREA FIRMEI

Parte dintr-o multinațională de prestigiu cu peste 3000 de angajați în România, New Call Service, este o societate cu o viziune clară despre viitor, unde oamenii sunt pe primul loc.
Atragem, dezvoltăm și păstrăm oameni talentați și cu abilitați extraordinare.