OPERATOR CALL CENTER LIMBA ITALIANA

Bitech Company SRL

21-10-2016 | EXPIRA LA 20-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitate Inbound/ Outbound si Backoffice
- Preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice din partea clienţilor potrivit procedurilor specifice;
-Gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie.
-Actioneaza si acorda suport la solicitările clientului;
-Mentine o abordare profesionala, amabila;


CERINTE

- limba italiana nivel mediu/avansat;
- aptitudini generale de lucru cu computerul
- aptitudini de comunicare;
- orientare către client;
- rezultate bune în lucrul individual,dar şi în echipă;
- claritate in exprimare;
- atitudine pozitiva, spirit de echipa, entuziasm;


BENEFICII OFERITE

- Salariu negociat in urma interviului plus bonus in functie de performanta target lunar;
- Tickete de masa;
- Abonament transport lunar (RATB sau METROREX);
- Asigurare medicala la o clinica privata cu renume;
- Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture (part / full time)
- Formare profesionala continua si posibiilitatea de dezvoltare profesionala;


DESCRIEREA FIRMEI

Înfiinţată în anul 2000, Bitech Company este astăzi unul dintre liderii pieţei de externalizare a serviciilor de outsourcing. Oferă soluţii inovatoare specializate de Business Process Outsourcing (BPO) în special serviciilor de Contact Center (Back Office și Call Center), care oferă clienţilor săi rezultate ce vor crește profitabilitatea, reducerea costurilor corporative și implicit vor permite alocarea mai multor resurse dedicate productivităţii și aspectelor strategice din activitatea lor de bază.