Operator Call Center Incoming si Telesales

Easy Asset Management IFN SA

27-08-2014 | EXPIRA LA 26-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;

- Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;

- Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;

- Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;

- Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;

- Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;

- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Cerintele postuli:

- Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat), studii superioare in curs;

- Cunoștințe operare PC: Word, Excel;

- Cunoasterea limbii engleze;

- Experiența într-o poziție similară este obligatorie;


Competențele postului:

- Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;

- Abilitați de ascultare activă și de negociere;

- Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;

- Bună memorie a datelor și cifrelor;

- Bună planificare și organizare;

- Atenție distributivă;

- Spirit de echipă;

- Rezistență la stres și flexibilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

instituție financiară non-bancară