27-08-2014 | EXPIRA LA 26-09-2014
Job expirat
- Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;
- Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;
- Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;
- Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
- Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;
- Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;
- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.
Cerintele postuli:
- Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat), studii superioare in curs;
- Cunoștințe operare PC: Word, Excel;
- Cunoasterea limbii engleze;
- Experiența într-o poziție similară este obligatorie;
Competențele postului:
- Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
- Abilitați de ascultare activă și de negociere;
- Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
- Bună memorie a datelor și cifrelor;
- Bună planificare și organizare;
- Atenție distributivă;
- Spirit de echipă;
- Rezistență la stres și flexibilitate.
instituție financiară non-bancară