OPERATOR CALL CENTER – INCOMING & COLLECTION

Easy Asset Management IFN SA

07-11-2013 | EXPIRA LA 07-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

OPERATOR CALL CENTER COLECTARE:

- Preluarea apelurilor din partea clientilor, si solutionarea aspectelor semnalate de catre acestia;
- Initierea de apeluri catre clienti in vederea negocierii conditiilor de plata cu acestia;
- Furnizarea de informatii corecte clientilor si consecintele neachitarii datoriilor;
- Negocierea conditiilor de plata, depunerea celor mai bune eforturi in convingerea clientilor sa isi achite datoriile;
- Gestionarea debitelor intr-o maniera rapida si exacta;
- Monitorizarea și gestiunea portofoliilor de creante alocate;
- Urmarirea acordurilor facute cu debitorii;
- Reprezentarea intereselor Companiei pe parcursul negocierilor cu clientii;
- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.

OPERATOR CALL CENTER INCOMING:

- Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;
- Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;
- Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;
- Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
- Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;
- Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;
- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat)
Cunoștințe operare PC: Word, Excel
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
Experiența într-o poziție similară este obligatorie
Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
- Abilități de convingere și de comunicare eficientă cu diferite tipuri de clienți;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Spirit de echipă;
- Rezistență la stres și flexibilitate.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala;
- Conditii de lucru excelente.
- Posibilități de avansare in cadrul companiei.
- Program de lucru full-time, in ture.


DESCRIEREA FIRMEI

instituție financiară non-bancară