Operator Call Center Incoming

Easy Asset Management IFN SA

17-11-2015 | EXPIRA LA 17-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;

Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;

Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;

Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;

Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;

Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;

Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat);

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, analiza si sinteza;

Experiența într-o poziție similară este obligatorie;

Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;

Spirit de echipă;

Rezistență la stres și flexibilitate;
Abilitati de operare PC;
Cunoasterea limbii engleze;


DESCRIEREA FIRMEI

Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.

Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.

Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.