Job expirat
Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;
Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;
Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;
Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;
Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;
Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.
Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat);
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, analiza si sinteza;
Experiența într-o poziție similară este obligatorie;
Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
Spirit de echipă;
Rezistență la stres și flexibilitate;
Abilitati de operare PC;
Cunoasterea limbii engleze;
instituție financiară non-bancară