Operator Call Center Incoming

Easy Asset Management IFN SA

20-01-2014 | EXPIRA LA 19-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;

Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;

Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;

Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;

Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;

Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;

Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat);

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, analiza si sinteza;

Experiența într-o poziție similară este obligatorie;

Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;

Spirit de echipă;

Rezistență la stres și flexibilitate;
Abilitati de operare PC;
Cunoasterea limbii engleze;


DESCRIEREA FIRMEI

instituție financiară non-bancară