Operator Call Center - inbound domeniul bancar

TRENKWALDER

03-11-2014 | EXPIRA LA 03-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice catre clienti si potentiali clienti ai bancii în scopul promovarii produselor şi serviciilor bancare;
- Consilierea clientilor in alegerea produsului bancar care li se potriveste;
- Intocmirea situatiilor post-apel conform discutiilor purtate cu clientii;
-Idsentificarea nevoilor clientilor si potentialilor clienti interesati de campaniile in derulare.


CERINTE

- Studii superioare finalizate/ in curs de finalizare in domeniul economic;
- Constituie un plus cunostintele din domeniul financiar-bancar;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Bune cunostinte de operare PC: pachetul MS Office;
- Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
- Persoana comunicativa, cu bune abilitati de relationare.


BENEFICII OFERITE

- Se lucreaza in 3 schimburi inclusiv schimbul de noapte.


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).