Operator Call Center

DANTE INTERNATIONAL SA

10-12-2015 | EXPIRA LA 10-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
• Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite;
• Furnizarea de informatii cu privire la oferta emag, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc;
• Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent;
• Realizeaza rapoarte de activitate.


CERINTE

• Studii superioare (absolvent sau in curs);
• Foarte bune cunostinte tehnice;
• Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
• Limba engleza: nivel mediu/avansat.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG in pozitia de lider constant al pietei, ajungand in prezent cel mai mare magazin online din S-E Europei.In portofoliul eMAG se regasesc de la produse IT&C, electronice si electrocasnice, pana la carti, jucarii, pachete turistice si cosmetice profesionale, oferta eMAG extinzandu-se permanent cu noi categorii de produse prin eMAG Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri.
Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si zece showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Brasov, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova, Oradea si Galati.