Operator Call-Center cu Romana / Engleza

HUMANGEST GROUP

21-10-2015 | EXPIRA LA 20-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Capacitatea de exprimare clara;
-Abilitatea de a asculta;
-Abilitatea de a ramane calm, rabdator, atent la nevoile clientului si sa empatizeze cu acesta cand e nevoie;
-Atitudine pozitiva;
-Atentie distributiva sau abilitatea de a face mai multe lucruri in acelasi timp (sa vorbeasca la telefon, sa tasteze la calculator).


CERINTE

-Diploma de bacalaureat;
-Cunostinte de limba engleza;
-Capacitatea de a comunica – scris, vorbit; capacitatea de a intelege nevoia clientului;


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.