Operator call center / contact center

BEIA CONSULT INTERNATIONAL - SIEMENS SYSTEM PARTNER

18-12-2015 | EXPIRA LA 17-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea prin contact center a apelurilor telefonice si completarea informatiilor in baza de date;
- Gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti;
- Furnizarea de servicii de consultanta prin informatii tehnice si asistenta comerciala;
- Urmarirea proceselor de afaceri interne coordonate cu activitatea de contact center;
- Asigurarea suportului orientat spre client.


CERINTE

- cautam persoane pasionate de comunicare;
- cunostinte bune de limba engleza;
- experienta in domeniul telecomunicatiilor/studii domeniul tehnic prezinta un avantaj;
- orientare catre calitate;
- dorinta de formare continua si perfectionare;
- abilitati bune de lucru in echipa;
- asigurarea satisfactiei maxime a clientilor si adaptarea din mers la schimbarile impuse de piata in domeniul serviciilor;
- cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online.


BENEFICII OFERITE

- Salariu negociabil in functie de experienta actuala a candidatului.


DESCRIEREA FIRMEI

BEIA CONSULT INTERNATIONAL - Solutii in comunicatii

Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, isi desfasoara activitatea in domeniile: distributie, vanzari, instalari si consultanta.

Distribuim, comercializam si instalam centrale telefonice ALCATEL, SIEMENS, oferim service, gama profesionala de telefoane analogice si digitale, terminale ISDN, servere / soft de comunicatii si gateway EICON, proiecte la cheie, garantie si asistenta, proiectare si executie cablari structurate UTP, consultanta gratuita, sisteme de transmisiuni PCM si HDSL, casti operatoare profesionale.