Operator Call Center –Collection

Easy Asset Management IFN SA

17-02-2014 | EXPIRA LA 19-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;

- Abilități de convingere și de comunicare eficientă cu diferite tipuri de clienți;

- Capacitate de analiza si sinteza;

- Spirit de echipă;

- Rezistență la stres și flexibilitate.

OPERATOR CALL CENTER COLECTARE:


- Preluarea apelurilor din partea clientilor, si solutionarea aspectelor semnalate de catre acestia;

- Initierea de apeluri catre clienti in vederea negocierii conditiilor de plata cu acestia;

- Furnizarea de informatii corecte clientilor si consecintele neachitarii datoriilor;

- Negocierea conditiilor de plata, depunerea celor mai bune eforturi in convingerea clientilor sa isi achite datoriile;

- Gestionarea debitelor intr-o maniera rapida si exacta;

- Monitorizarea și gestiunea portofoliilor de creante alocate;

- Urmarirea acordurilor facute cu debitorii;

- Reprezentarea intereselor Companiei pe parcursul negocierilor cu clientii;

- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.



OPERATOR CALL CENTER INCOMING:


- Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;

- Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;

- Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;

- Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;

- Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;

- Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;

- Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat)

Cunoștințe operare PC: Word, Excel

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere

Experiența într-o poziție similară este obligatorie


BENEFICII OFERITE

Posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala;

- Conditii de lucru excelente.

- Posibilități de avansare in cadrul companiei.

- Program de lucru full-time, in ture.


DESCRIEREA FIRMEI

instituție financiară non-bancară