Operator Call Center Bucuresti

Domo Retail SA

01-10-2013 | EXPIRA LA 03-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea solicitarilor telefonice, e-mail;
- Inregistrarea in aplicatie a solicitarilor si cererilor de suport venite din partea clientilor;
- Raspunde telefoanelor venite din partea clientilor si noteaza problmele semnalate de acestia;
- Contactarea centrelor locale de service si ale partenerilor- indrumare clienti( canale comunicare service)
- Face cunoscute clientilor diverse servicii, posibilitati noi sau promotii oferite de firma.
- Preluarea reclamatiilor de la clienti;
- Contactarea angajatilor Domo sau tertilor si incercarea solutionarii problemei clientului;
- Revenirea cu un raspuns catre client in max. 48h, pentru problemele grave si max. 2h, pentru probleme usor de solutionat;
- Cunoasterea ofertelor din catalog;
- Realizarea de rapoarte in sistem in urma activitatilor realizate


CERINTE

- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte operare PC;
- Experinta anterioara pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
- Foarte bune abilitati de comunicare si invatare rapida, adaptabilitate;
- Persoana intuitiva, entuziasta, dinamica, organizata;
- Rezistenta la stres si atenta la detalii;
- Voce placuta, dictie foarte buna


DESCRIEREA FIRMEI

Vrei sa faci parte din echipa Domo?

Suntem o companie cu potential dovedit, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.

In filozofie, DOMO inseamna ca avem un set de valori pe care nu le-am incalcat niciodata - respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea.

Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de angajatori, iar angajatii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor si sa ne prefere pentru oportunitatile reale de cariera, pentru mediul tanar si dinamic in care isi pot desfasura activitatea.

Nu ezita si aplica acum!
Oportunitatile cresc odata cu oamenii!