Operator Call Center

CreditAmanet

24-03-2017 | EXPIRA LA 23-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce ar trebui sa faci:

-Sa preiei apelurile telefonice si sa inregistrezi informatiile necesare in baza de date;
-Sa contactactezi clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor;
-Sa asiguri suport tehnic agentiilor;
-Sa urmaresti si sa propui un mod de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi si transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si societate.


CERINTE

Esti candidatul ideal daca:

-Ai experienta in relationarea cu clientii minim 6 luni intr-un Call Center;
-Esti orientat catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
-Studii medii sau superioare;
-Ai cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) si navigare online;
-Cu excelente abilitati de prezentare si comunicare;
-Te definesc initiativa, implicarea, flexibilitatea si dinamismul;
-Iti doresti sa inveti neincetat lucruri noi si privesti fiecare proiect ca pe o provocare.


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim:
-Salariu motivant de pana la 2.700 RON ( salariu fix + tichete de masa) la care se adauga bonusuri in functie de performanta;
-Pregatire si formare asigurata gratuit pentru postul de operator call center;
-Multiple posibilitati de promovare si invatare intr-o companie de top din Romania.
-Atmosfera antrenanta si sprijinul unei echipe tinere si ambitioase.


DESCRIEREA FIRMEI

CreditAmanet se afla in topul firmelor din domeniu la nivel de tara si detine o experienta de peste 9 ani pe piata de profil. Compania noastra este intr-o continua expansiune, desfasurandu-si activitatea in peste 20 de agentii amenajate conform normelor in vigoare privind securitatea personalului.