Operator call center

Sc Qwerty Solutions Srl

24-02-2017 | EXPIRA LA 26-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati

• Stabilirea, mentinerea si dezvoltarea unor relatii de colaborare cu clientii
• Oferirea de asistenta prompta si eficienta tuturor clientilor in procesul de inregistrare si derulare campanii
• Inregistrarea, urmarirea si solutionarea tichetelor generate de interactiunea cu clientii si potentialii clienti
• Emiterea rapoartelor de activititate si transmiterea catre coordonator
• Monitorizarea evolutiei campaniilor derulate
• Promovarea numelui, imaginii si serviciilor companiei in relatiile cu clientii


CERINTE

• Abilitati de relationare si comunicare
• Atitudine proactiva, implicare, spirit de echipa
• Persoana ordonata, responsabila si orientata spre rezultat
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel)
• Experienta anterioara in domeniul call center- constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Qwerty Solutions SRL si-a inceput activitatea in anul 2006, fiind o companie axata pe furnizarea de servicii complete si solutii integrate IT.

Qwerty Solutions SRL este o firma de servicii IT, fiind specializata in proiectarea, instalarea, administrarea si intretinerea retelelor de calculatoare si de telefonie. Portofoliul nostru de servicii cuprinde:

-Proiectare si realizare retele de calculatoare si telefonie;
-Lucrari de modernizare a retelelor existente;
-Configurarea si securizarea legaturii la internet;
-Instalare si configurare servere cu sistem de operare Windows/Linux si statii de lucru;
-Backup si recuperare de date;
-Service calculatoare si retele de calculatoare, upgrade;
-Suport tehnic stabilit prin contract si suport tehnic la cerere;
-Web hosting;
-Creare si mentenanta site-uri web;
-Creare si trimitere newsletter periodice;
-Vanzare de produse specifice domeniului IT si/sau consultanta pentru achizitionarea echipamentelor si contractarea serviciilor.