Operator Call Center

Bestcall Sales & Marketing

12-01-2017 | EXPIRA LA 11-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului
Activitatea unui operator vanzari prin telefon presupune:
- preluarea si initierea de apeluri (inbound si outbound);
- identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;
- crearea oportunitatii de a vinde produse/servicii;
- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice.


CERINTE

Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele calitati:
- sa fie responsabil, flexibil si bun coechipier;
- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;
- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel);
- sa stie sa mentina legatura cu clientul pana in momentul vanzarii/solutionarii problemei.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- program de lucru full time, 8 ore / zi, de luni pana vineri;
- pachet salarial atractiv si bonusuri;
- posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

BestCall oferă un pachet larg de servicii call center, pentru diverse domenii şi cu target specific funcţie de campania de marketing dorita. Portofoliu de clienţi este unul vast, toate campaniile fiind monitorizate si rezultatele oferite intr-o forma numerica si grafica usor de interpretat. Experienţa în acest domeniu de aproape un deceniu este punctul nostru forte. Oferim campanii marketing de vânzare, generare de lead-uri, informare, sondaje de opinie pe diferite domenii atat customer cat si business, fidelizare clienţi, calificare baze de date etc.
InBound şi OutBound, Promovare, Vânzare, Intreţinere, Fidelizare, Campanie SMS, toate serviciile fiind realizate de un colectiv tânăr şi dinamic, în continuă expansiune şi cu experienţa dovedită pe piaţa de Call Center.