Operator Call Center

Open Telecom

09-02-2017 | EXPIRA LA 11-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;
Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;
Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;
Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.


CERINTE

Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;
Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;
Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;
Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;
Să ai spirit de echipă;
Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;
Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;
Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;
Ești un bun ascultător și gasesti solutii adecvate


BENEFICII OFERITE

- bonusuri din vanzari


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie care oferă servicii profesioniste de call center. Oferim soluții de business performante, creative și personalizate. Suntem o echipă pentru care inovația, entuziasmul, pasiunea pentru ceea ce facem și orientarea spre rezultate sunt valorile pe care le punem în fiecare proiect.
Te invităm în echipa noastră, unde activitatea de telesales este întotdeauna o provocare.