Operator Call Center

ConSeco International S.R.L.

09-02-2016 | EXPIRA LA 10-03-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

sa raspunda cu promptitudine solicitarilor clientilor in vederea preluarii si procesarii comenzilor, prin
intermediul telefonului, e-mail-ului si chat-ului intern;
• sa confirme telefonic si/sau prin mail comenzile;
• sa instiinteze clientii in legatura cu procedura de retur (pe mail/telefonic);
• sa ofere informatii clientului privind produsele si serviciile solicitate;
• sa intocmeasca documentele aferente comenzilor, atunci cand este necesar;
• sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului.


CERINTE

experienta: minim 6 luni pe un post similar;
• se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact pentru o comunicare eficienta si
corecta de ambele parti;
• este atent la detalii, are o atitudine pozitiva si persuasive in general si poate lucra in conditii de presiune
si termene limita;
• este o persoana care comunica usor si corect atat verbal, cat si in scris;
• are cunostinte operare PC (pachetul Office, e-mail);


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a se dezvolta intr-o companie farmaceutica


DESCRIEREA FIRMEI

ConSeco International is a company wich offers profesional consultancy in human resources for all industries.

ConSeco was founded in 2001 and has on the beginning partners who are active in the following areas: pharmaceutical, parapharmaceutical, cosmetics, medical devices, private hospitals, etc.

Since 2007 we provide specialised services to all kind of companies.