Operator Call Center

SC TIPOGRAFIA GOPRINT SRL

25-08-2015 | EXPIRA LA 24-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Identifica si contacteaza potentiali clienti noi cu scopul de a promova, a convinge si a vinde produsele si serviciile companiei
 Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute
 Preia cererile de la clienti si le transmite catre departamentul de vanzari


CERINTE

- Experienta in call center de minim 6 luni
- Experienta in relatiile cu clientii prin telefon;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
- Persoana proactiva : orientare catre client : rabdare, determinare, empatie
- Persoana dinamica, persuasiva, ambitioasa, spirit de echipa
- Cunostinte minime PC
- Disponibilitate pentru program full-time.


DESCRIEREA FIRMEI

GoPrint a luat naștere în anul 2005, cu scopul de a oferi soluții de calitate pentru tipărire. Valorile care au stat încă de la început la baza conceptului au fost profesionalismul, adaptabilitatea, respectul și integritatea.

Echipa noastră reprezintă baza solidă a tuturor serviciilor GoPrint, fiecare angajat având rolul său bine stabilit în mecanismul care ne face să funcționăm cu succes. Formula actuală de 25 de angajați s-a conturat de-a lungul timpului, cu multă perseverență, pasiune și grijă față de client. Am pus accent pe eficiență, structura organizatorică fiind gândită astfel încât să furnizeze răspunsuri, soluții și rezultate într-un timp cât mai scurt.

Suntem conștienți de responsabilitățile noastre și de rolul important pe care îl avem în proiectele clienților, tocmai de aceea împărtășim momentele de succes și eșecurile, ne dorim permanent să învățăm și să ne dezvoltăm împreună, alături de clientii nostri.