Operator call center

IBS Professional Solutions

13-08-2015 | EXPIRA LA 12-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea telefonica a potentialilor clienti in vederea promovarii serviciilor societatii;
- Prospectarea pietei si identificarea potentialilor clienti;
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Stabilirea intalnirilor cu potentialii clientii;
- Raportarea periodica a rezultatelor.


CERINTE

- student/a sau absolvent/a;
- abilitati bune de operare PC: MS Office, Internet;
- limba engleza scris/vorbit/citit nivel mediu;
- experinta in domeniu constitutie un avantaj;
- abilitati bune de comunicare si relationare;
- spirit de convingere;
- persoana organizata, sociabila, responsabila si cu initiativa;
- CV foto.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial fix plus bonus in functie de rezultate;
- Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul societatii;
- Mediu de lucru placut;
- Colectiv dinamic si tanar.


DESCRIEREA FIRMEI

IBS Professional Solutions este prima companie locala care ofera servicii integrate de consultanta in domeniile: fiscal, contabil, audit, juridic (prin avocatii IBS), recuperari creante si resurse umane.

Combinatia dintre experienta vasta in domeniu, intelegerea pietei locale si existenta unei echipe cu abilitati si competente complementare ne permite sa oferim clientilor nostri servicii de consultanta de inalta calitate.