Operator call center

Media Systems Communication

20-05-2015 | EXPIRA LA 19-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- contactarea telefonica a potentialilor clienti dintr-o baza de date existenta si vanzarea produselor si serviciilor companiei (abonamente la revistele medicale ale editurii, proiecte de marketing, publicitate si promovare online)

- contacteaza clientii in vederea participarii la diferite evenimente organizate de catre firma

- mentinea unei bune comunicari cu fiecare client in parte

- crearea/ administrarea unui portofoliu propriu de clienti


CERINTE

- incredere in sine
- perseverenta
- dorinta de reusita
- confidentialitate
- foarte bune abilitati de comunicare
- rezistenta la stres
- dedicare
- experienta anterioara reprezinta un plus
- disponibilitate pentru program full-time (8 ore).


DESCRIEREA FIRMEI

Media Systems Communication este o companie de comunicare în domeniul sanitar înființată în 2013, având ca principal obiectiv înlesnirea interacțiunii dintre specialiști, factori de decizie, producători de servicii și produse destinate sistemului sanitar prin diferite mijloace de comunicare (reviste specializate și pentru publicul larg, cărți, ghiduri medicale, evenimente științifice, cursuri e-learning etc.).
Echipa noastră este formată din personalități de renume din domeniu (cadre universitare, medici, farmaciști etc.) ce și-au adus aportul la dezvoltarea și susținerea sistemului sanitar, dar și din specialiști în editarea de cărți, reviste și periodice, crearea de website-uri, newslettere, grafică, traduceri, copy editing, organizarea de evenimente și jurnaliști de renume etc.