Operator Call Center

SC Total Options Invest SRL

05-06-2014 | EXPIRA LA 07-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

CANDIDATUL IDEAL:

Putere de convingere, determinare, perseverență, inițiativă și orientare spre client;
Atitudine pozitivă, dorința de a învăța lucruri noi, curajos, îndrăzneț, creativ;
Orientare către rezultate și capacitate foarte bună de rezolvare a problemelor;
Abilități de negociere, limbaj fluent, vocabular bogat și expresiv;
Punctualitate, atenție la detalii ;
Cunoștinte operare PC;
Integritate și dedicare, deschidere și onestitate;


CERINTE

RESPONSABILITATI:
Contactarea clienților telefonic în vederea promovării produselor companiei noastre;
Identificarea corecta a potențialilor clienți;
Actualizarea permanentă a bazelor de date;
Identificarea și înțelegerea nevoilor financiare ale potentialilor clienți,
Oferire de suport tehnic si informational ;
Încheierea cu succes a procesului de vânzare, contribuind la realizarea obiectivelor companiei;
Raportarea activitatii zilnice catre superiorul direct;
Dezvoltarea strategiilor de management ;


BENEFICII OFERITE

BENEFICII
Salariu Fix 1000 Ron neconditionat + comision
Bonusuri semnificative
Trainiguri de specializare
Angajament pe termen lung
Posibilități de dezvoltare și instruire.
Mediu de lucru profesionist și competitive
Program de muncă standard de 5 zile săptămânal (luni-vineri)
Contract de muncă 8h/zi
Telefon de serviciu, PC


DESCRIEREA FIRMEI

Total Options Invest este singura firma de profil din Romania care colaboreaza cu peste 5 provideri de lichiditate,oferind acces la toate tipurile de piete de capital.

Total Options Invest permite investitorilor privaţi şi clienţilor instituţionali să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni binare şi alte instrumente derivate prin intermediul unor platforme de tranzacţionare online multi-premiate.

Total Options Invest are ca obiectiv satisfacerea tuturor cerintelor si nevoilor investitorilor individuali cat si celor institutionali. Tindem sa oferim un serviciu profesional si personalizat clientilor nostri. Departamentul Relatii cu Clientii va sta la dispozitie 24 de ore pe zi prin intermediul telefonului sau e-mail.