OPERATOR CALL CENTER

CALL CENTER SERVICES

18-02-2014 | EXPIRA LA 20-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Initierea de apeluri catre clienti si inregistrarea in aplicatiile specifice a solicitarilor si informatiilor necesare

- Oferirea de informatii corecte si pertinente clientilor privind serviciile si produsele pentru care se ofera suport

- Promovarea imaginii companiei prin afisarea unei atitudini si a unui comportament adecvat in relationarea telefonica cu clientii


CERINTE

- Studii medii sau superioare

- Cunostinte operare PC (internet, editoare de text)

- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa

- Atentie distributiva si stapanire de sine

- Capacitatea de a actiona in conditii de stres

- Optimism, dinamism

- Nivel minim conversational al limbii engleze reprezinta un avantaj


BENEFICII OFERITE

- Salariu atractiv, cu bonificatii in concordanta cu rezultatele obtinute

- Mediu de lucru modern


DESCRIEREA FIRMEI

Call center