Operator Call Center

UPC Romania S.A.

08-01-2014 | EXPIRA LA 07-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea eficienta a acestora in vederea reducerii timpilor de asteptare in interactiunea cu clientii;
Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei precum si a posibilitatilor reale de furnizare a acestora;
Preluarea sesizarilor, reclamatiilor, deranjamentelor, sugestiilor comunicate; prelucrarea lor si programarea rezolvarii acestora;
Inregistrarea corecta si in timp util in baza de date a problemelor tehnice aparute;
Verificarea in baza de date a contului abonatilor, furnizarea de informatii despre acesta si inregistrarea corecta a reincarcarii lui pe pachete de programe;
Alegerea corecta si in timp util a call cod-urilor corespunzatoare apelurilor;


CERINTE

Absolvent studii medii
Experienta anterioara pe un post ce implica relationarea telefonica/ directa cu clientul
Cunostinte generale din domeniul telecom
Orientare catre client si rezultate
Abilitati de comunicare si negociere
Managementul situatiilor dificile


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.